محمد غراوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در گناوه افزود: اولویت نخست وزارت ورزش و جوانان در تکمیل طرح های نیمه تمام، طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.
وی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان سال آینده تکمیل طرحهای با پیشرفت 50 درصد به بالا را در اولویت خود قرار می دهد.
وی تصریح کرد: براساس هدف گذاری و سیاست وزارت ورزش وجوانان پرونده طرحهای نیمه تمام این وزارت خانه باید در چهار سال آینده بسته شود.
به گفته غراوی اجرای این سیاست در گرو ادامه حمایت نمایندگان مجلس در تزریق ردیف خاص بودجه ای 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است که برای این وزارتخانه در سال گذشته اختصاص داده شده است.
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال از ردیف های ملی و متمرکز این وزارتخانه برای استان بوشهر 108میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی استان پیش بینی شده است.
وی گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده از چند طرح نیمه تمام ورزشی در استان بوشهر، این طرحها با کیفیت بسیار خوبی در حال انجام هستند و تلاش می شود هرچه زودتر به بهره برداری برسند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به شهرستان گناوه به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از طرح های نیمه تمام استادیوم شماره 2، خوابگاه ورزشکاران و استخر این شهر و پیست اسب سواری بازدید کردند.
آغاز عملیات اجرایی 2 سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان های گناوه و دیلم از دیگر برنامه های سفر مشاور وزیر ورزش و جوانان به این مناطق است.
شهرستان گناوه با 103 هزار نفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.
6047/6164/1772 **خبرنگار: نعمت الله بهروزی **انتشار: مجید ملازاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.