قدرت الله شاهین زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 9 واحد تولیدی دیگر نیز تا پایان سال آینده 100 درصد مهر استاندارد دریافت می کنند.
وی گفت: این واحدها در زمینه فوم های استایلن، مصالح ساختمانی، اجاق گاز، هود آشپزخانه، سیم و کابل و ایستگاه شارژ سلندرهای گاز مایع فعالیت دارند.
وی اظهارکرد: تولید با کیفیت کالا منجر به افزایش تولید بیشتر و اشتغال زایی خواهد شد که مرتبط و همخوانی با شعارسال با محوریت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارد.
رئیس اداره استاندارد گناوه از مصرف کنندگان کالا و اقلام تولیدی در سطح این شهرستان خواست در صورت هرگونه اعتراضی نسبت به کیفیت محصول به سامانه اینترنتی isom.isiri.gov.ir مراجعه و شکایت خودرا ثبت تا پیگیری های لازم ازطریق استاندارد صورت گیرد.
وی گفت: استانداردسازی آسانسورها در اماکن عمومی و تجاری، هتل ، بیمارستان ها و مراکز درمانی در برنامه اصلی این اداره قرار دارد که در این ارتباط 2 هتل در سال جاری بدلیل رعایت نکردن موازین مربوطه مهروموم شدند.
رئیس اداره استاندارد گناوه از مالکان منازل و سازندگان ساختمان در این شهرستان خواست به منظور اجرای بتن ریزی منطبق با موازین استاندارد، آزمایشگاههای همکار این اداره را مطلع تا نمونه برداری انجام دهند.
وی اظهارکرد: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان دارای بالاترین تعداد آزمایشگاه در سطح استان بوشهر است که 80 میلیاردریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این ارتباط انجام و زمینه اشتغال جذب 80 تن در آنان فراهم شده است.
وی یادآورشد: این آزمایشگاهها در زمینه تعیین ماهیت و آزمون لوازم یدکی خودرو، اسباب بازی، موادغذایی، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فلیتر خودرو، چو.ب، باتری، نساجی و ساختمانی فعالیت دارند.
شاهین زاده گفت: هم اینک 90 درصد کالاها در این شهرستان توسط آزمایشگاههای همکار آزمون می شوند و حتی برخی از استان های کشور نیز به این مراکز مراجعه می کنند.
شهرستان تجاری گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.