به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تبریک به استاندار جدید بوشهر افزود: با توجه به حضور حدود یکساله عبدالکریم گراوند (استاندار جدید بوشهر) در این استان و آشنایی با فضای آن نیاز است در زمینه های رشد علمی، فکری و اقتصادی از همه ظرفیت های موجود در استان و بویژه نماینده ولی فقیه استفاده شود.
وی دربخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به تشکیل ستاد کمک های مردمی به مردم مظلوم و ستم دیده میانمار و یمن در این استان بیان کرد: این ستاد در شهرستان های استان به ریاست ائمه جمعه مرکز شهرستان ها و در مرکز استان به ریاست آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تشکیل شده است.
دشتی بیان کرد: مردم نوع دوست استان بوشهر به هر میزان که در توان دارند، سعی کنند به مردم ستمدیده میانمار و یمن کمک کنند.
امام جمعه موقت بوشهر افزود: مدت زمان تعیین شده فعالیت های ستاد کمک های مردمی به 2 کشور یاد شده از 28 آبان ماه به مدت یک هفته است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون برجام اظهار داشت: چنانچه آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم.
دشتی ادامه داد: در زمینه مبارزه ملت ایران با استکبار با روحیه شجاعت و نترس بودن مردم ایران اسلامی در برابر استعمارگران و استکبار غنابخشی شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.