به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه درنشست بررسی وضعیت تولید میگو در مزارع پرورش میگوی جزیره شیف افزود:بخش آبزی‌پروری استان بوشهر، در تولید، صادرات و اشتغال نقش مهمی دارد .
وی یادآورشد:یکی از برنامه‌های مهم سیاست اقتصاد مقاومتی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است که در این راستا توسعه فضای کسب و کار در اولویت‌ برنامه‌های استان بوشهر است.
استاندار بوشهر اظهارداشت:هم‌مرزی 900 کیلومتری ‌بوشهر با خلیج فارس یکی از قابلیت‌های مهم این استان برای سرمایه‌گذاری است که پروژه‌های این بخش در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده است.
گراوند گفت:برای رفع مشکلات حوزه تولید و صنعت استان بوشهر، جلسه رفع موانع تولید هر هفته در این استان با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط از جمله بانک‌ها تشکیل می‌شود.
وی افزود: استعداد خوبی در حوزه شیلات استان بوشهر وجود دارد که برای رسیدن به رونق تولید و اشتغال باید راهکاری نوین و پیشرفته ارائه شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در عرصه تولید، صادرات و اشتغال افزود: تولید با کیفیت بالا برای رقابت در بازارهای دنیا موضوع مهم اقتصاد کشور است که این مهم در استان بوشهر در اولویت قرار دارد.
گراوند تصریح کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های شیلات استان بوشهر پرورش ماهی در قفس است که باید بسترهای لازم و مورد نیاز در این عرصه برای سرمایه‌گذاری تولید‌کنندگان فراهم شود.
وی افزود: پروژه‌های آبزی‌پروری یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری است که در این راستا ضمن رفع موانع قانونی، موانع سلیقه‌ای و شخصی باید برطرف شود.
استاندار بوشهر‌ تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم سیاست اقتصاد مقاومتی توسعه فضای کسب و کار است که باید در عرصه پروژه‌های شیلاتی و آبزی‌پروری تلاش مضاعفی انجام شود.
گراوند با بیان اینکه موانعی که به تولید ضربه می‌زند باید شناسایی و رفع شود گفت: برای رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات بر اساس انتظارات، برنامه‌ریزی، حرکت و با موانع برخورد می‌شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.