به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر اظهارداشت:مسئولان در کومت اسلامی باید در راستای حل مشکلات مردم و تحقق اهداف ترسیم شده تلاش کنند و در این راستا نیروهای کارآمد در این عرصه مورد توجه قرار می‌گیرند.
وی افزود: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت و ماموریت مهم و سنگینی بر عهده دارد چراکه در عرصه‌‌های مهم اجتماع اثرگذار است.
گراوند تصریح کرد: حل مشکلات و تامین نیازهای نیروی انتظامی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
وی با اشاره به اجرایی شدن طرح پایش تصویری در استان بوشهر افزود: پایش تصویری در استان بوشهر یک ضرورت و واجب است که این مهم مورد توجه جدی قرار دارد.
استاندار بوشهر گفت: تکمیل پایش تصویری شهرهای استان بوشهر یک ضرورت است چراکه تحقق این مهم سبب کاهش تخلفات رانندگی، تصادفات و تلفات می‌شود.
گراوند، اصلاح گره‌های ترافیکی در شهر بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای نصب ردیاب در کشتی‌های صیادی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های مهم است که این طرح مورد توجه ویژه شیلات قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: اغلب برنامه های هفته نیروی انتظامی در این استان با هدف افزایش ارتباط و تعامل پلیس با مردم اجرا شد.
سردار خلیل واعظی افزود: در هفته نیروی انتظامی بیشترین تلاشمان در حوزه ارتباط با مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بود که این برنامه ها با تشریح وظایف پلیس و تبیین ضرورت همکاری مردم با پلیس ارائه شد.
وی بیان کرد: با توجه به نقش انکار نشدنی مردم در تامین امنیت همواره به تعامل و افزایش ارتباط با آنها اهتمام ویژه داریم.
واعظی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان در ایجاد تامین امنیت رعایت قانون و اخلاق را از اولویت های اصلی خود قرار داده است.
وی یادآورشد: یکی از کارهای بزرگی که در بدنه ناجا و فرماندهی انتظامی استان بوشهر در حال انجام است تجمیع مرکز فوریت های پلیسی 110 در مرکز استان است.
واعظی ادامه داد: اقدام های زیرساختی مورد نیاز این کار انجام شده و به زودی این مهم به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با اشاره به مشکل ترافیکی در برخی از خیابان های شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه های شهروندان بوشهری ترافیک است که در این زمینه شهرداری با همکاری پلیس راهور و کمک استانداری می توانند اقدام های تاثیرگذاری انجام دهند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.