مهین ویژه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 15 تیم در سالن 2 هزار نفری فجر بوشهر برگزارشد.
وی بیان کرد: پارس شمالی الف، ب، ج و د، نیروگاه اتمی الف و ب، جهاد کشاورزی الف و ب، راه و شهر سازی، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، آریا ساسول، سازمان برنامه و بودجه، صدا و سیمای مرکز بوشهر و گمرک در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.
ویژه افزود: در پایان این مسابقات به ترتیب جهاد کشاورزی الف و نیرو گاه اتمی الف اول و دوم شدند و تیم های آریا ساسول و سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر نیز بطور مشترک سوم شدند.
وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات در قالب تقویم سالانه دارت استان بوشهر برگزار شده اضافه کرد: مسابقه دارت رنکینگ کشوری نیز آذرماه در بوشهر برگزار می شود.
رییس کمیته دارت استان بوشهر یادآورشد: شمار ورزشکاران فعال استان بوشهر در ورزش دارت 320 نفر است که از این شمار 180 نفر بانوان هستند.
ویژه ادامه داد: امروز پنجشنبه نیز در حاشیه بزرگداشت روز جهانی سلامت زنان در پایگاه دریایی ارتش مسابقه دارت بین 50 تن از حاضران برگزار شد و به قید قرعه به 6 نفر از آنها جوایزی اهدا شد.
وی همچنین با اشاره به افتخار آفرینی کارمندان استان بوشهر در مسابقات دارت کشوری اظهار داشت: تیم بانوان اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر در مسابقات دارت کارمندان دولت در کشور موفق به کسب رتبه سوم شد.
ویژه افزود: تیم آقایان و بانوان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز در مسابقات کشوری کارکنان دولت (ویژه ادارات تامین اجتماعی کشور) به ترتیب به عنوان های سومی و چهارمی دست یافتند.
7212/ 6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.