به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز دوشنبه در نشست با شماری از دانشجویان افزود: شعار این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه الهام بخش، نوآور و کار آفرین تعریف شده و با انتخاب این شعار حرکت خود را به سمت دانشگاه های نسل سوم آغاز کرده ایم.
وی بیان کرد: دانشگاهی موفق است که بتواند با ایجاد زمینه مناسب باعث خلق ایده های موفق کارآفرینی شده و با کمک به دانشجویان مسیر آنها را برای تبدیل ایده به محصول تسهیل کند.
مصلح ادامه داد: با این رویکرد دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند وارد بازار تجارت شده و تبدیل به یک کارآفرین موفق شوند.
وی اظهارکرد: از اینکه نام دانشگاه از نام غرورآفرین خلیج همیشه فارس گرفته شده است بر خود می بالیم اما داشتن این نام برای ما ایجاد مسئولیت می کند و چون ذیل یک مفهوم با ارزش فعالیت می کنیم، باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشیم تا با کسب مدارج بالای علمی و پژوهشی باعث تکرار شدن نام زیبای خلیج فارس شویم.
مصلح، با تبریک 25 سال نقش آفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در عرصه دانایی و نوآوری گفت: امیدواریم با تدابیر پیش بینی شده برای دانشجویان این دانشگاه بتوانیم با کمک یکدیگر منشا خدمات علمی و پژوهشی بسیاری برای اعتلای کشور باشیم.
وی یادآور شد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر توانست در جدیدترین رتبه بندی بانک های اطلاعاتی جهانی، از لحاظ کیفیت رتبه دوم جهانی و در رتبه بندی از لحاظ کمیت رتبه 18 کشور را کسب کند که این نشان از توانمندی و ظرفیت بالای مجموعه دانشگاه خلیج فارس دارد.
هم اکنون دانشگاه خلیج فارس بوشهر 6 هزار و 300 دانشجو و 236 عضو هیات علمی دارد.
دانشجویان یاد شده در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در 93 کد رشته تحصیل می کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.