به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در این آیین گفت: حضور در چنین مناسبت ها و در کنار روشندلان برای ما مسئولان افتخاری است و از آنان درس ایثار و صبوری و مقاومت می گیریم.
سیدعلی پاک نژاد افزود: مرکز روشنا با کادری مجرب و زحمتکش در جهتی گامی برداشته که رضایت خداوند و خانواده های بیماران نابینا و کم بینا را درپی دارد و ما نیز تلاش خواهیم کرد در حد توان مشکلات موجود آنان را برطرف و به مددجویانی که برای عمل جراجی مشکل حاد مالی دارند، مساعدت کنیم.
مدیر مسئول مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم بینا و نابینا روشنا گناوه گفت: این مرکز به عنوان نخستین و تنهاترین مرکز در استان بوشهر است که فعالیت خود را از اردیبهشت امسال زیرنظر اداره کل بهزیستی این استان با هدف بالابردن اعتماد به نفس، تحرک و جهت یابی مددجویان آغاز کرد.
صدیقه خدری افزود: فعالیت های این مرکز شامل کلاس های تقویتی بریل آموزی، درشت خوانی، ریاضی، زبان انگلیسی، بینایی سنجی، قرآن، لفوت، دف، شطرنج، ساخت مجسمه های صدفی، تابلوفرش، آموزش مهارت های زندگی است و با کادر آموزشی مجرب فعالیت دارد.
وی تعداد افراد تحت پوشش این مرکز را 27 تن اعلام کرد.
در این آیین برنامه هایی شامل دکلمه خوانی، دمان زنی و تواشیح اجرا و درپایان از دستگاههای همکار و افرادی که با این مرکز همکاری دارند، تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.