به گزارش ایرنا، دکتر محمد جوادطاهری روز یکشنبه در نشست کمیته اندیشگاه تدوین سند جامع نظام نامه سلامت گناوه با دستور کار کمبودهای نظام سلامت ودرمان افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان کمک شایانی در خدمات دهی شایسته و درخور به مردم منطقه ایفا خواهد کرد.
وی اظهارکرد: دانشگاههای شهرستان می توانند با راه اندازی رشته پرستاری کمک شایانی در تامین نیروهای موردنیاز این بیمارستان در این بخش باشند.
وی بیان کرد: تاخیر در پرداخت کارانه کارکنان و پزشکان که مشکلی سراسری است، از دیگر معضلات و بیمارستان این شهرستان است که تاثیر بر کارکرد نیروها داشته است.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ادامه داد: کمبود و ماندگار نشدن پزشکان متخصص در این شهرستان دلایلی دارد که نبود امکانات لازم رفاهی بخشی از آن است و باید به این موضوع نیز توجه جدی شود.
وی فرسوده بودن سیستم فاضلاب را از دیگر مشکلات بیمارستان گناوه عنوان کرد و گفت: باتوجه به وضعیت بودجه ای و هزینه زیادی که این بخش نیاز دارد، برطرف کردن این مشکل از عهده بیمارستان خارج است.
طاهری بیان کرد: بلاتکلیفی 70 نیروی کاری ساعتی در بیمارستان پس از هشت سال تاهنوز وضعیت استخدام آنان مشخص نشده و از عهده ما خارج است از دیگر مشکلاتی است که امیدواریم این موضوع نیز حل شود.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: پزشکانی که در این مناطق فعالیت می کنند شامل 2 گروه طرحی و آزاد هستند.
علیرضا یوسفی افزود: پزشکان طرحی در مدت زمان حضور خود موظف به فعالیت هستند و آزاد نیز نیاز به یکسری شرایط از جمله امکانات و مقرون بصرفه بودن طبابت در منطقه دارند که باید زمینه های لازم فراهم تا ماندگار شوند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.