به گزارش ایرنا، غلامحسین آقاجری روز شنبه در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان افزود: 153 هزار هکتار از زمین های این شهرستان را عرصه های منابع طبیعی تشکیل داده که حفاظت از آنها نیازمند همکاری دستگاههای قضایی و نیروی انتظامی با مشارکت مردمی است.
وی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران طبیعت اظهارکرد: تعامل این نیرو با اداره منابع طبیعی یک ضرورت انکارناپذیر بوده که این روند افزایش خواهد یافت.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: نیروی انتظامی به همراه منابع طبیعی و دیگر دستگاههای اجرایی هرچقدر در برابر متخلفان و متصرفان زمین های ملی قاطعانه برخورد کنند خدمتی بزرگ برای نسل آیندگان شده است.
وی بیان کرد: تلاش و خدمات صادقانه و خالصانه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جهادی مقدس و ارزشمند است.
فرمانده انتظامی دیلم گفت: رویکرد و نگاه منابع طبیعی و نیروی انتظامی بر استفاده از ظرفیت های مشترک برای پیشگیری از تخلف و جرایم و حراست از جنگل ها و مراتع متمرکز شده است.
سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: با تعامل و همکاری خوبی که بین این نیرو با منابع طبیعی وجود دارد از زمین های ملی و منابع طبیعی کنترل و حفاظت بیشتری خواهد شد.
دراین نشست بر اجرای گشت مشترک بمنظور کنترل و حفاظت از زمین های ملی و برقراری ایست بازرسی در مبادی ورودی شهرستان به منظور جلوگیری از حمل چوب و زغال تاکید شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.