به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین در دبستان دخترانه معینی افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس تقویت حس نوع دوستی و کمک به دیگران در دانش آموزان است.
ناصرکرمی افزود: انفاق در راه خدا قبل از این که به دست فقیر برسد ثواب این کار به دست خدا می رسد.
وی بیان کرد: فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان از وظایف همه آحاد جامعه است که در این راستا همدلی و مشارکت مردم، دستگاههای اجرایی و خیران را می طلبد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، ایثار و محبت در بین دانش آموزان برگزار می شود.
احمد لطفی اظهار کرد: با تلاش خوبی که انجام شد و با حضورخیران و نیکوکاران در مرحله نخست جشن نیکوکاری در استان بوشهر 15میلیارد ریال کمک دریافت و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در بین هشت هزار و500 دانش آموز زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.
وی یادآور شد: آغاز جشن عاطفه ها در مدرسه ها نقطه شروع احسان و نیکوکاری است و انتظار می رود این احساس مسئولیت نسبت به قشر ضعیف جامعه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد.
وی اظهار کرد: هر پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس به عنوان یک پایگاه فرهنگی و معنوی قلمداد می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در این ارتباط 100 هزار پاکت مهر عاطفه ها در مدرسه های این استان برای جمع آوری کمک های دانش آموزان توزیع شد.
وی بیان کرد: اساس فعالیت‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن زمینه فکری و فرهنگی، آموزش مهارت، مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی درجامعه است.
وی اضافه کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها 23و 24 شهریور ماه در250 پایگاه ثابت و سیار استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
لطفی یادآورشد: مردم و خیران در جشن عاطفه های سال گذشته 18میلیارد و 910 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به جشن عاطفه ها کمک کردند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.