به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر چهارشنبه شب پس از برد 2 بر 1 تیمش برابر شهرداری بندر عباس و قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در جمع خبرنگاران افزود: خوشحالم که توانستم در نخستین تجربه حضور خود در عرصه مربیگری به قول خود برای قهرمانی پارس جنوبی وفا کنم.
وی بیان کرد: استان بوشهر دارا بودن جوانان مستعد و ملی پوش به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور معرفی شده و همین مسئولیت ما را برای حفظ جایگاه نخست فوتبال ساحلی کشور سنگین تر کرده است.
مسیگر ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در عرصه های بین المللی نیز همراه با تیم دریانوردان قدرت خود را در رشته فوتبال ساحلی به رخ مدعیان بکشیم.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز گفت: امسال فصل سختی را سپری کردیم و عمده دلیل آن نیز افزایش توان فنی و کیفی بازیکنان تیم های حاضر در مسابقاب بود.
اکبر فرید افزود: تیم های قدری امسال همانند شهریار ساری و گلساپوش یزد از همان ابتدا تعقیب کننده این تیم بودند ولی با این وجود خوشحالیم که توانستیم از ابتدا تا پایان فصل صدرنشین باشیم.
وی گفت: امسال از یک ورزشگاه استاندارد از لحاظ نور وماسه برخوردار بودیم که همین امرکیفیت کار تیم فوتبال ساحلی دریانوردان را دوچندان کرده بود.
فرید بیان کرد: مدیریت باشگاه پارس جنوبی به کار در زمینه فوتبال ساحلی میل و رغبت فراوانی دارند که انتظار می رود با ادامه این رویکرد و رشد تیم پارس جنوبی در رده های سنی پایه شاهد پیشرفت روز افزودن فوتبال ساحلی استان بوشهر باشیم.
تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی چهارشنبه شب برای پنجمین بار قهرمانی خود در لیگ برتر کشور را جشن گرفت.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.