به گزارش ایرنا، حامد بصیری سه شنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تیم های حاضر در لیگ دسته یک کیفیت بالایی برخوردارند و باید سهمیه ورودی این لیگ به لیگ برتر فوتبال کشور بیشتر شود.
وی بیان کرد: تیم پارس جنوبی جم که سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه پیدا کرد اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که این امر نشان از ظرفیت های تیم های لیگ دسته یک است.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک در ارتباط با دیدار تیمش با ایرانجوان بوشهر گفت: دیدار این تیم با تیم ایرانجوان بوشهر 2 نیمه متفاوت داشت و هر کدام از تیم ها در یک نیمه بازی از حریف خود سرتر بودند.
وی یادآور شد: در نیمه نخست بازی ایرانجوان و در نیمه دوم آلومینیوم اراک سوار بر جریان بازی بودند و در نیمه ای که از حریف برتر بودند موفق به زدن 2 گل شدند.
بصیری ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار به دلیل گرمای هوا نتوانستیم بازی مدنظر خود را ارائه دهیم و بازیکنان این تیم تحت تاثیر شرایط نامساعد جوی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: با این حال در نیمه دوم بازی به سود تیم آلومینیوم یک طرفه شده بود و می توانستیم حتی برنده این دیدار باشیم .
بصیری در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدارگفت: در نیمه نخست یک پنالتی برای ایرانجوان اعلام شد که با توجه به اینکه خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد اعلام پنالتی توسط داور اشتباه بود.
وی در ارتباط با وضعیت سرمربیگری خود آلومینیوم تیم اراک بیان کرد: در این دیدار سرمربی موقت تیم بودم و در انتظار صادر شدن کارت سرمربیگری خود هستم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.