به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم کمیسیر دریایی غلامرضا محقق روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه دریابانی این شهرستان افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید وافر دارند که مردم باید امنیت را حس کنند، رسانه ها می توانند با قلم پاک خود در این زمینه نقش آفرینی کنند.
وی اظهارکرد: پایگاه دریابانی و نیروهای مرزبان اعتماد وافری به رسانه ها دارند و دراین ارتباط تعامل و ارتباط با آنان از مهم ترین برنامه های ابلاغی به این فرماندهی است.
فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به مشارکت همه آحاد جامعه نیاز است و به تنهایی از عهده یک ارگان خارج است.
وی اظهارکرد: این فرماندهی در کنار حفاظت از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقاچیان، برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی در سطح این شهرستان برای مرزنشینان که همواره حامی و پشتیبان این نیرو هستند درطول سال اجرا می کند.
وی گفت: باتلاش ماموران این فرماندهی میزان کشفیات کالای قاچاق در 6 ماه نخست امسال در حوزه استحفاظی این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش یافته است.
در این آیین فرمانده پایگاه دریابانی از مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرنگاران مهر و صداوسیما در این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد و شغل عمده مرزنشینان این منطقه به دریا وابسته است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.