به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اساس فعالیت‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن زمینه فکری و فرهنگی، آموزش مهارت، مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی درجامعه است.
وی اضافه کرد: مرحله نخست جشن عاطفه ها 23و 24 شهریور ماه در250 پایگاه ثابت و سیار استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
لطفی اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند 19 مهر همزمان با سراسر کشور درمدرسه های استان برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم نوع دوست و نیکوکار استان در مرحله نخست جشن مهرعاطفه ها 14میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه هشت‌هزار و 500 دانش‌آموز در استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند افزود: همه کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه و با همکاری مدیران مدرسه به دانش آموزان زیر
پوشش و دانش آموزان نیازمند غیر زیرپوشش کمیته امداد پرداخت می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: مردم و خیران در جشن عاطفه های سال گذشته 18میلیارد و 910 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به جشن عاطفه ها کمک کردند.
لطفی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان برای کمک به دانش‌ آموزان نیازمند، می‌ توانند با شماره ‌گیری آسان پرداخت کمیته امداد به شماره #3*5*077*8877* مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنند که این مبلغ تنها برای کمک به دانش‌ آموزان اختصاص می‌ یابد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.