به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکل پارکینگ شهر بوشهر افزود: در این ارتباط در چند مرکز پرتردد شهر بوشهر رایزنی های با مالکان زمین های هزار تا 2 هزار متری صورت گرفته است.
وی بیان کرد:حل مشکل پارکینگ همواره یکی از خواسته های اصلی شهروندان بوشهری است که در صورت توجه نکردن به آن در نقاط پرترافیک شهر شاهد مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه خواهیم بود.
توسلی ادامه داد: در کنار مسجد جامع عطار نیز یک پارکینگ مکانیزه خودرو با اعتبار 3 تا 4 میلیارد ریال احداث شده ولی با این وجود هنوز به بهره برداری نرسیده است.
وی افزود: با توجه به واقع شدن این پارکینگ در یکی از مراکز پرتردد شهر(جنب بازار مرکز شهر) باید هر چه زودتر زمینه آغاز بکار آن فراهم شود.
توسلی در ارتباط با سامانه تلفنی 137 شهرداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه این سامانه یکی از ظرفیت های مهم ارتباط شهروندان با شهرداری بوشهر است باید فعال سازی شود.
وی ادامه داد: ایستگاه اتوبوسرانی جدید شهر بوشهر واقع در حاشیه میدان مطهری نیز فاقد امکانات اولیه است که باید به منظور رفاه حال شهروندان این پارکینگ مسقف و سرویس بهداشتی مورد نیاز آن احداث شود.
توسلی در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر اظهارکرد: با توجه به قول مسئولان شهرداری برای بهره برداری از این پروژه در 18 بهمن ماه نیاز است از هم اکنون تابلو روز شمار افتتاح در محل اجرای پروژه نصب شود.
وی در ارتباط با میدان انتظام شهر بوشهر گفت: در اطراف این میدان احداث چهار دوربرگردان برای روان سازی ترافیک یک ضرورت است که باید نسبت به تحقق آن اقدام کرد.
توسلی در ارتباط با سه راهی پارک صدف بیان کرد: بازگشایی این سه راهی می تواند زمینه استفاده شهروندان از باند ساحلی محله جفره را فراهم و از حجم ترافیک میدان انتظام بکاهد.
وی گفت: از ابتدای شورای چهارم نیز 12 نامه به شورای شهر بوشهر ارسال شد که تاکنونی جوابی از آنها نگرفتیم و باید دلیل این پاسخ ندادن بیان شود.
دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: در خیابان امام خمینی(ره) و حتی مرکز شهر بوشهر عنوان یکی از خیابان های پرتردد با توجه به واقع شدن مدرسه هایی با حیات های بزرگ می توان از آن به عنوان پارکینگ استفاده کرد.
روح الله نصرتی ادامه داد: در این ارتبط نیاز است از طریق آموزش و پرورش زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
شهردار بوشهر گفت: مدرسه یک مکانی مقدس است که اعتقاد داریم باید قداست آن حفظ شود.
غلامعلی میگلی نژاد اظهار داشت: برای حل مشکل پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) شهر بوشهر امیدواریم استاندار جدید بوشهر زمینه استفاده از زمین نیروگاه اتمی واقع در این خیابان را فراهم کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.