به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز دوشنبه در نشست مشترک با اعضای شواری شهر و شهردار بوشهر به مناسبت هفته ناجا افزود: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در فرهنگ مردم و ابعاد مختلف زندگی آنها محسوب می شود.
وی بیان کرد: شوراهای اسلامی همواره به عنوان انتقال دهنده افکار، آرزوها، خواسته ها و نیازهای مردم مطرح شده اند.
واعظی بیان کرد: در مجموعه شورای شهر استاد دانشگاه، ورزشکار و کارشناسان شهری حضور دارند که مجموعه شورای شهر بوشهر با این ترکیب می تواند خدمات شایسته ای به مردم ارائه دهند.
وی تاکید کرد: ماموریت نیروی انتظامی و شهرداری بدون همکاری مردم میسر نیست، کار ما برای مردم است و باید نیازهای آنها را برآورده کنیم.
واعظی گفت: شورای شهر می تواند در نظم بخشی به فکر مردم موثر باشد و زیرساخت های ارائه خدمات را آماده کند و نیروی انتظامی هم با حفظ جان، مال و آبروی مردم انجام وظیفه می کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که می توان با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی آنها را حل کرد، از جمله ارتقای خدمات شهری به مردم و یا برخورد با اشخاصی که قوانین موضوعه را رعایت نمی کنند.
شهردار بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی استان و همه کارکنان این مجموعه اظهار داشت: امینت جامعه در گرو تلاش بی وقفه پلیس است، و نقش بی بدیل نیروی انتظامی در تامین امنیت بر هیچکس پوشیده نیست.
غلامعلی میگلی نژاد افزود: نیروی انتظامی زینت بخش جامعه است و وظیفه همه آحاد جامعه و سازمان ها است که همکاری خوبی در اجرای ماموریت های نیروی انتظامی داشته باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.