به گزارش ایرنا، سرهنگ داریوش مردانی روز یکشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه کوثر گناوه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: با تعامل و همکاری خوب مسئولان دستگاههای اجرایی و مردم امنیت خوبی در سطح این شهرستان برقرار شده که امیدواریم این روند بیش از پیش افزایش بیشتری یابد.
وی گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از مسایلی است که بانوان بویژه دانش آموزان باید به آن اهمیت دهند تا در معرض تهدید قرار نگیرند.
فرمانده انتظامی گناوه با بیان اینکه احساس امنیت از امنیت مهم تر است، اظهارکرد: دانش آموزان در رعایت حجاب و توجه به هشدارهای پلیسی که در مدارس آموزش داده می شود، دقت و توجه جدی کنند.
وی از دانش آموزان خواست تا توصیه های امنیتی پلیس بویژه ارتباط با افرادی را که در فضای مجازی و تماس های تلفنی نمی شناسند اعتماد نکنند تا گرفتار نشوند.
فرمانده انتظامی گناوه گفت: باتوجه به اینکه برخی پرونده های خانوادگی تشکیل شده مرتبط با فضای مجازی دارد از دانش آموزان خواست در استفاده صحیح از این ابزار دقت و توجه جدی داشته باشند.
مردانی بیان کرد: کارشناسان فرماندهی انتظامی این شهرستان آماده هرگونه پاسخگویی و مشاوره دادن به دانش آموزان در زمینه مسایل آسیب های فرهنگی و اجتماعی هستند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزارنفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.