به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی در دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس 13 هزار شهید تقدیم کرده است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه نقش آفرین است و تعامل بیشتر با مردم و برخورد قاطع نیروی انتظامی با مجرمان و افراد مخل امنیت می تواند این نقش را پر رنگ تر کند.
امام جمعه دیر در ارتباط با قاچاق کالای ممنوعه از نوع مشروبات الکلی در شهرستان دیر توسط یک شناور باری اضافه کرد: این نوع کارها می تواند با سود دهی زیاد و در اجرای ماموریت کثیف آلوده کردن جوانان از اهداف شوم بیگانگان باشد که از دستگاه قضایی درخواست داریم با این عوامل برخورد قاطع و بازدارنده داشته تا درس عبرتی برای دیگران باشد.
وی در ارتباط با روز روستا و عشایر اظهارداشت: روستاها در تامین اقتصاد کشور نقش خوبی دارند و با وجود خدمات مطلوب دولت ها در روستاها باز هم از وجود واسطه ها در زمینه فروش محصولات کشاورزی و مشکل کمبود آب آشامیدنی نگرانی دارند.
حسینی افزود: ایران اسلامی بر اجرای برجام پایبند بوده و باید دیپلماسی و هیات نظارت بر برجام جمهوری اسلامی با اروپایی ها اتمام حجت کند تا موضع شفاف در زمینه برجام داشته باشند تا با بهانه های مختلف تحریم های تازه ای علیه ایران وضع نکنند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.