به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان با گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تامین کنندگان نظم و امنیت داخلی است.
وی با استناد به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است گفت: مردم باید قدردان این موهبت الهی باشند.
قاسمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم بویژه شهید محسن حججی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب شهادت شهید حججی نشان داد حمایت از آرمان های انقلاب در جوانان امروز زنده است و حمایت و حفاظت از آرمان های بزرگ انقلاب بر دوش جوانان است.
خطیب جمعه کنگان به سفر رئیس جمهوری ترکیه به کشورمان و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب و شخصیت های بزرگ کشور بیان کرد: همکاری کشورهای منطقه می تواند به تامین امنیت منطقه کمک کند.
وی با تسلیت ایام اسارت کاروان حسینی و ذکر مصائب عقیله بنی هاشم (س) از همت مردم ، هیات های مذهبی، علما و خطبا و مداحان اهل بیت و هیات امنای مساجد و حسینیه ها در گرم نگه داشتن محافل عزای حسینی تشکر کرد.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.