کاظم مرادی روز سه شنبه در نشست کارگروه پدافند غیرعامل استان بوشهرافزود: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ششم آبان ماه آغاز می شود و ستاد هفته نکوداشت این مهم نیز تشکیل خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری رزمایش پرتوی در زمستان امسال اظهارداشت: تدوین برنامه آموزش کارگروه های پدافند غیرعامل استان بوشهر در قالب قرارگاه پرتوی هم باید در دستور کار این کارگروه باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: تشکیل ستاد نکوداشت در دستگاه های اجرایی و شهرستان ها، تدوین تقویم روز شمار هفته پدافند غیرعامل، انجام مصاحبه های خبری، تولید محصولات فرهنگی با موضوع پدافند غیرعامل بخشی از برنامه های هفته پدافند غیرعامل است.
مرادی اضافه کرد: تبلیغات شهری و اداری با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری همایش تخصصی با موضوع پرتوی و مشارکت سپاه امام صادق (ع) ، همایش جهاد، انقلابی گری و جلوگیری از نفوذ دشمن با محوریت پدافند غیرعامل از دیگری برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت است .
وی گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باتوجه به اهمیت و جایگاه پارس جنوبی در عرصه صنایع نفت و گاز، ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل را تشکیل دهد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.