مسول کاروان پیاده روی فداییان امام حسین (ع) شهرستان کنگان روز سه شنبه درحاشیه این آیین درگفت وگو با ایرنا گفت: امسال پنجمین سال است که این کاروان جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی راهی کربلای معلی می شود.
حسین نصار افزود: در این کاروان 45 نفر از عاشقان و فداییان حسینی از این شهرستان با پیاده روی به عشق سیدالشهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام حسین (ع) راهی حرم مطهر اباعبدالله و ابالفضل العباس شدند.
وی گفت: با برنامه ریزی انجام شده زائران حرم حسینی با سپری کردن 37 روز قبل از اربعین وارد کربلا خواهند شد.
نصار یادآورشد: کم سن ترین عضو کاروان فداییان حسینی کنگان 17 ساله و مسن ترین عضو کاروان امسال نیز 65 سال سن دارد.
مسول کاروان پیاده روی فداییان امام حسین (ع) شهرستان کنگان گفت: در مرز شلمچه تعدادی به کاروان ملحق که کاروان پیاده روی به 60 نفر خواهد رسید.
امام جمعه کنگان نیز در آیین بدرقه این کاروان ، با تحسین این شور و شوق حسینی گفت: عشق به سیدالشهدا حد و مرز نمی شناسد و امروز همین شور و شعور حسینی است که دنیا را دگرگون و عالم را محو و مبهوت زیبایی های مثال زدنی از عشق به اباعبدالله (ع) نموده است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمانها ، اهداف، خط و مشی و تاسی به سیره عملی و علمی اهلبیت است.
وی خطاب کاروان پیاده روی حسینی گفت:تلاش کنید سفیران خوبی برای نهضت سیدالشهدا و انقلاب نشات گرفته از کربلای حسین (ع) باشید.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.