به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از تساوی 1 بر 1 تیمش برابر پدیده مشهد در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه نخست بازی با عملکرد خوب خود حریف را به اشتباه انداختیم ولی در نیمه دوم با بدشانسی توپ حریف به مدافع ما برخورد کرد و نتوانستیم برنده شویم.
وی بیان کرد: بازی در نیمه دوم زیبا بود و حتی ۱۰ نفره هم حمله می کردیم و ترس این را داشتم که گل دوم را دریافت کنیم.
تارتار گفت: با وجود 6 امتیازی بودن این دیدار حتی ۱۰ نفره هم بازی را واگذار نکردیم و صدر جدول را حفظ کردیم که این نشان از ظرفیت بازیکنان برای حفظ نتیجه تساوی بود.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار بیان کرد: داوری می توانست بهتر از این قضاوت کند و در نیمه دوم تمام صحنه های ۵۰ - ۵۰ را به نفع حریف سوت زد.
تارتار یادآور شد: حیدری داور این دیدار از داوران تحصیل کرده است و در نیمه دوم می توانست قضاوت بهتری داشته باشد.
وی ادامه داد: خطاهایی که اطراف محوطه تیم پارس جنوبی جم می گرفت اخطار نداشت و چند اخطار بی دلیل به بازیکنان تیم ما داده شد.
تارتار ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم خیلی خوب بازی کرد و در نیمه اول به تیم حریف اجازه ندادیم وارد زمین ما شوند و چنانچه بازیکن ما اخراج نمی شد می توانستیم گل برتری را نیز به ثمر برسانیم.
وی در ارتباط با مصدومیت میثم نقی زاده گفت: این مصدومیت در روند بازی ما خلل ایجاد کرد و نتوانستیم برنامه های خود را به صورت مناسب در زمین اجرا کنیم.
دیدار پنجشنبه شب تیم های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد در ورزشگاه تختی شهر جم با نتیجه 1 بر 1 پایان یافت.
تیم پارس جنوبی با این تساوی 18 امتیازی شد و در رده نخست لیگ برتر فوتبال کشور باقی ماند و تیم پدیده نیز همچنان در رده دوم ماندنی شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.