به گزارش ایرنا، ماشاالله احمدی روز یکشنبه در جمع کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: برنامه های اولویت دار در 22 بخش به شورا ارایه شده تا با همکاری و تعامل اعضا و همکاری مردم گام های بلندی برای پیشرفت و آبادانی شهر برداشته شود.
وی اظهارکرد: اعتمادسازی، تکریم ارباب رجوع، اجرای طرح ها متناسب با نیاز شهروندان و بدور از فشارهای سیاسی، تکریم و تعامل تنگاتنگ با اعضای شورا، دوری کارکنان از حاشیه سازی در شهرداری، استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی موجود و صرفه جویی بر مبنای صداقت و ایمان از دیگر برنامه های اولویت دار در شهرداری خواهد بود.
شهردار گناوه با بیان اینکه اعتماد شرط موفقیت انسان در همه عرصه هاست، گفت: باتوجه به اعتماد و حمایتی که شورا و دولت در انتخاب و تائید سپردن مدیریت شهرداری داشته اند، همه توان و تلاش خود را در مسئولیتی که تقبل کرده بکار خواهم بست.
وی اظهارکرد: اعتماد 100 درصدی بین صاحبان شهرداری که مردم هستند، کارکنان و شورای شهر کمرنگ شده و باید در ارتقای آن مجدانه بکوشیم.
شهردار گناوه گفت: برای سربلندی و موفقیت و رفاه کارکنان شهرداری همه تلاش خود را انجام خواهم داد و در این ارتباط پرداخت بموقع حقوق، اضافه کاری و بیمه در اولویت قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به شهروندان از مهم ترین دلایل شورا برای انتخاب شهردار جدید است که انتظار داریم این مهم در اولویت اصلی کارکنان شهرداری قرار گیرد.
روح الله ملک زاده با بیان اینکه شورای جدید برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت به شهرداری ارایه داده، افزود: با وجود موقعیت و ظرفیت های خوب در شهر، شهرداری دارای یک درآمد پایدار و مدون نیست و باید در این عرصه با یک برنامه ریزی مناسب و کارشناسی شده تلاش کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اظهارکرد: توجه به توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در کنار توسعه عمرانی در شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد.
وی بر لزوم توجه بیشتر به معیشت و رفاه کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: راه اندازی تعاونی مصرف و مسکن کارکنان با حمایت شهردار ضرورت دارد و عملیاتی خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه از کارکنان شهرداری خواست تا با همدلی و تعامل با شهردار جدید پویاتر و فعال تر از قبل در خدمت رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات شهر گام بردارند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حدود 70 هزار نفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.