نادر شفیع خدایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین بررسی ها نشان دهنده وقوع ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان بویژه نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان ساعت هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب است.
وی بیان کرد: در این مدت در نقاط یاد شده رشد ابر گاهی همراه با وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از از انتظار نخواهد بود.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، غبار محلی و در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان همراه با رگبار، رعد و برق و وزش تند باد و گردوخاک پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری بیش از 42 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی بیان کرد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که در سواحل جنوبی گاهی تا بیش از 120 سانتی متر نیز خواهد رسید.
وی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 00:53 بامداد ،مد اول 07:09، جزر دوم 14:13 و مد دوم دریا ساعت 20:42 دقیقه خواهد بود.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 42 و جم با 24 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.