نادر شفیع خدایی درگفت و گو با ایرنا افزود: این پدیده که با تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی از امروز فعال شده پیش بینی شده تا اواخر هفته آینده تداوم دارد.
وی بیان کرد: مه صبحگاهی و غبار محلی نیز از پدیده های غالب استان بوشهر طی روزهای آینده خواهد بود.
شفیع خدایی ادامه داد: از فردا تا اوسط هفته آینده در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان بویژه نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان فراهم است.
وی گفت: با این شرایط طی این مدت در این نقاط رشد ابر گاهی همراه با وزش باد ، رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از از انتظار نیست.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی شده است.
وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی اضافه کرد: ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که در برخی از ساعت گاهی تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.
وی یادآورشد: فردا زمان مد اول دریا 02:29 دقیقه بامداد، جزر اول 10:46 دقیقه ، مد دوم 17:51 و جزر دوم دریا ساعت 20:41 دقیقه خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در 24 ساعت گذشته برازجان با 43 و جم با 23 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
شفیع خدایی بیان کرد: در این مدت خارگ با 86 و جم با 22 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را تجربه کردند.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.