به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد چهارشنبه شب در همایش جوانه های امید شهرستان گناوه افزود: در دولت یازدهم طرح و برنامه های ارزشمندی درسطح استان از جمله این شهرستان اجرایی شده که طرح تقویت بنیه علمی، امید اجتماعی ، احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی و بوستان امید بخشی از آنان است.
وی گفت: طرح تقویت بینه علمی به عنوان یکی از طرح ماندگار بشمار می آید که نتایج و فواید ارزشمندی ازجمله افزایش درصد قبولی کنکور سراسری دانش آموزان شهرستان و ارتقای جایگاه علمی استان دربر داشته است.
وی اظهارکرد: برطرف کردن مسایل و مشکلات فراروی آموزش وپرورش این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که با شناسایی آنان تغییر و تحولاتی در این حوزه بوجود آمده است.
فرماندارگناوه گفت: به بهره برداری رسیدن چندین زمین چمن مصنوعی ورزشی در مدارس و اجرایی شدن استخر دانش آموزی ، سالن چندمنظوره و سالن خیرساز استاد بهزادی از عمده طرح هایی است که در یک سال اخیر در سطح این شهرستان شاهد آن هستیم.
وی افزود: باوجود اینکه در زمینه احداث فضاهای آموزشی اتفاقات خوبی در این شهرستان صورت گرفته اما هنوز نیازمند افزایش فضاهای آموزشی هستیم.
پاک نژاد گفت: از والدین دانش آموز انتظار می رود که ارتباط با مدرسه محل تحصیل فرزندان خود را بیشتر و آموزش وپرورش را در انجام وظایف محوله یاری کنند.
در این آیین از 82 دانش آموز ممتاز شهرستان گناوه و منطقه بندرریگ تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت 103 هزارنفر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.