علیرضا سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دیدار روز پایانی پارس جنوبی جم با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم موج گناوه گذشت.
وی بیان کرد: در دیگر دیدار روز پایانی نیز به دلیل انصراف نماینده تبریز دیدار گلساپوش یزد و شهرداری تبریز برگزار نشد تا نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود نماینده یزد اعلام شود.
سعیدی ادامه داد: در روز چهارم بازی ها تیم های پارس جنوبی و گلساپوش بعنوان تیم های اول و دوم راهی دور نیمه نهایی شده بودند.
وی یادآورشد: در پایان دور برگشت و در مجموع بازی ها پارس جنوبی، مقاومت گلساپوش یزد ، شاهین رودسر خزر و شهرداری تبریز به ترتیب به امتیازهای 19، 18، 12 و 5 رسیدند و موج گناوه نیز بدون کسب امتیاز ماند.
وی افزود: این مرحله از مسابقات در 2 گروه و به میزبانی شهرهای بوشهر و بندرعباس برگزار شد.
وی بیان کرد: در گروه نخست بازی ها که پارس جنوبی بوشهر برای دومین بار در این دور از بازی ها به عنوان میزبان انتخاب شده بود تیم های پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز و موج گناوه حضور داشتند.
سعیدی ادامه داد: دومین گروه نیز میزبان آن شهرداری بندرعباس بودکه در این گروه علاوه بر تیم های شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، ایفا سرام اردکان یزد، شهریار ساری و ملوان بندرگز حضور داشتند که با معرفی 2 تیم برتر این گروه صعود دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.
وی یادآورشد: با معرفی 2 تیم برتر هر گروه در نهایت چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد که میزبان مرحله پایانی تا اویل شهریور ماه در بوشهر برگزار می شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.