علیرضا سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دیدار نخست شاهین خزر رودسر در وقت های اضافه با نتیجه 5 بر 4 از سد موج گناوه گذشت.
وی بیان کرد: پارس جنوبی بوشهر نیز به عنوان میزبان مسابقات 9 بر 3 برابر شهرداری تبریز پیروز شد و مقاومت گلساپوش یزد دیگر تیم این گروه در روز نخست به استراحت پرداخت.
سعیدی ادامه داد: با احتساب دور اول بازی ها تا به اینجای کار پارس جنوبی، مقاومت گلساپوش یزد، شاهین خزر رودسر و شهرداری تبریز به ترتیب 14، 10، 8 و 2 امتیازی هستند و موج گناوه نیز تاکنون موفق به کسب امتیاز نشده است.
وی افزود: این مرحله از مسابقات در 2 گروه و به میزبانی شهرهای بوشهر و بندرعباس برگزار می شود.
سعیدی بیان کرد: در گروه نخست بازی ها که پارس جنوبی بوشهر برای دومین بار در این دور از بازی ها به عنوان میزبان انتخاب شده تیم های، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز و موج گناوه حضور دارند.
وی ادامه داد: دومین گروه نیز میزبان آن شهرداری بندرعباس است که در این گروه علاوه بر تیم های شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، ایفا سرام اردکان یزد، شهریار ساری و ملوان بندرگز حضور دارند.
سعیدی یادآور شد: با معرفی 2 تیم برتر هر گروه در نهایت چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کنند که میزبان مرحله پایانی تاکنون مشخص نشده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.