به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از مصطفی سالاری در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر افزود: باید از امکانات و ابزاری که در اختیار داریم و متعلق به مردم هم است برای خدمت رسانی به آنها به بهترین روش استفاده کنیم.
وی بیان کرد: مردم سالاری یعنی اینکه اختیارات املاک اداری خود را با رای خودمان در اختیار یک شخص که رئیس جمهوری باشد قرار می دهیم و او هم این امکانات و امتیازات را در بین دستگاه های اجرایی مختلف با هدف خدمت به مردم توزیع می کند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه باید با امکانات مردم برای خودشان کار کنیم اظهار داشت: مهمترین توصیه ام به مسئولان استان این است که کارها را برای مردم آسان وتسهیل کنیم نباید با کارشکنی در امور کار مردم را به تاخیر بیاندازیم.
سالاری اضافه کرد: برای برخورد با فساد مماشات نمی کنم از روز اول کار تا آخر همین رویه را در نظر داشتم.
وی بیان کرد: در چهار سال گذشته حضور بی سابقه ای در بین مردم داشتیم و این حضور کارشناسی شده بود وتلاش داشتیم مسائل و مشکلات را با استفاده از نظر و پیشنهادهای مردم و کارشناسان حل کنیم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه بیکاری آسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد، اظهار داشت: ما در این آسیب ها دخیل و شریک جرم هستیم اما کسی ما را احضار نمی کند البته باید وجدانمان ما را احضار کند تا در باره عملکردمان در این بخش پاسخگو باشیم.
سالاری با بیان اینکه کارآفرینی باید در اولویت کاری مسئولان استان باشد، بیان کرد: اولویت کار مدیران استان در یکسال آینده باید کارآفرینی باشد، در اجرای هر کار و پروژه ای، باید به مساله اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و کارآفرینی توجه ویژه شود.
استاندار بوشهر گفت: سنگ‌اندازی در کار مردم یا از نفهمیدن و یا فساد است که در هیچ یک از این 2 مورد حق مصلحت اندیشی برای برخورد با آنها وجود ندارد.
سالاری گفت: از ابتدای برعهده گرفتن این پست تا لحظه آخر در برخورد با متخلفان مصلحت اندیشی نخواهم کرد.
در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر در بخش دستگاه برتر در بخش بیشترین ارتقای رتبه، شرکت آب منطقه‌ای و منابع طبیعی به عنوان دستگاه برگزیده معرفی شدند.
اداره های کل امور مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی، ثبت اسناد و املاک نیز عنوان دستگاه‌های برتر استان در گروه عمومی و اجتماعی را کسب کردند.
در بخش شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها نیز شرکت گاز استان بوشهر دستگاه برتر شناخته شد.
در حوزه زیربنایی و تولیدی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، و حمل و نقل جاده ای و راهداری عنوان دستگاه‌های برگزیده را به خود اختصاص دادند.
در بخش حمایتی و سلامت، بنیاد شهید، بیمه سلامت و دامپزشکی دستگاه برتر شدند.
در این آیین از تمبر ویژه جشنواره شهید رجایی نیز رو نمایی شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.