نادر شفیع خدایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده شهرهای عسلویه، خارگ و بوشهر به ترتیب رطوبت 86، 85 و 81 درصد را تجربه کردند.
وی بیان کرد: همچنین رطوبت هوا در گناوه، دیلم و خورموج نیز به 77،75 و 74 درصد رسید و در شهرهای برازجان، اهرم و دیر نیز رطوبت هوا به ترتیب 74، 72 و 70 درصد گزارش شد.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته کمترین میزان رطوبت هوا در استان بوشهر نیز در شهرستان جم به میزان 19 درصد گزارش شد.
وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان نشان می دهد که امروز و روزهای آینده در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای ناپایداری های جوی در برخی نقاط استان فراهم است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت بویژه در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان رشد ابر گاهی همراه با ناپایداری جوی به شکل وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.
وی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و در برخی ساعت ها افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان با احتمال افزایش ناپایداری های جوی پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآور شد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 120سانتی متر افزایش می یابد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:10 بامداد، مد اول 09:26 دقیقه، جزر دوم 15:59 و مد دوم دریا ساعت 22:16 خواهد بود.
شفیع خدایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 43 و جم با 24 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.