به گزارش ایرنا، عبدالرسول رمضانی روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر افزود: فضایی به مساحت 1.5 هکتار در جاده نیروگاه اتمی برای نگهداری سگهای بی صاحب احداث شده که همه امکانات از جمله قفس‌های هوشمند، اتاق دامپزشک در آن طراحی شده است.
وی بیان کرد: براساس بخشنامه وزارت کشور در زمینه جمع‌آوری سگهای بی صاحب، کارگروهی ویژه‌ای کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود با همکاری خوبی که صورت می‌گیرد بتوانیم تا زمان بازگشایی مدارس تعداد زیادی از این سگها جمع آوری شود.
رمضانی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته بین یکهزار و 500 تا 2 هزار قلاده سگ بی صاحب در شهر بوشهر وجود دارد که امیدواریم با آغاز طرح جمع آوری شاهد ساماندهی مطلوبی در این زمینه باشیم.
عضو شورای شهر بوشهر گفت: جمع آوری سگهای بی صاحب همواره یکی از مطالبات مهم شهروندان بوشهری است که انتظار می رود هر چه زودتر اجرایی شود.
طاهره شمشیری افزود: بر‌اساس بخشنامه وزارت کشور یک کارگروه با حضور ادارات محیط زیست‌، دامپزشکی‌، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی‌، فرمانداری و شهرداری بندر بوشهر در این زمینه تشکیل شده که در این ارتباط انتظار می‌رود همه این دستگاهها برای تامین سلامت و امنیت شهروندان نسبت به جمع آوری سگهای بی صاحب اقدام کنند‌.
وی یادآور شد: از شهروندان و سازمانهای مردم نهاد که در زمینه محیط زیست و بهداشت فعالیت می‌کنند نیز انتظار می‌رود همکاری خوبی برای اجرای در طرح داشته باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.