نادر شفیع خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی این نقشه ها نشان می دهد که امروز و روزهای آینده در ساعت هایی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری های موقت جوی به صورت محلی در برخی نقاط مرتفع استان فراهم است.
وی بیان کرد: در این مدت در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان بوشهر رشد ابر گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق و رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی افزود: در برخی از ساعت ها نیز آسمان استان افزایش ابر و در نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی با احتمال افزایش ناپایداری های جوی همراه خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای 24 ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت که طی ساعات هایی از بعد از ظهر گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 01:44 بامداد ، مد اول 08:06، جزر دوم 15:06 و مد دوم دریا ساعت 21:25 خواهد بود.
شفیع خدایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته خارگ و عسلویه با 91 و برازجان با 16 درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.
وی گفت: در این مدت برازجان با 44 و جم با 25 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.