سردار حسین کارگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری جشن عید غدیر ویژه کارکنان ادارات در نمازخانه های این مراکز، مسابقه خطبه غدیر، تکریم سادات، تشویق افرادی که نام آنها برگرفته از نام مبارک حضرت علی (ع) است از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه امامت و ولایت در استان بوشهر است.
وی بیان کرد: تشویق افراد برای برگزاری جشن ازدواج در طول دهه امامت و ولایت، دیدار با خانواده های سادات، متوفیان، شهدا، جانبازان و ایتام از دیگر برنامه بزرگداشت این دهه در استان بوشهر است.
کارگر ادامه داد:همچنین در روز عید غدیر با استفاده از خیران 20 هزار نفر در بوشهر اطعام می شوند که متولی برگزاری این برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) است..
وی گفت: علاوه براین در این روز واقعه غدیر در 10 شهرستان استان بوشهر توسط سپاه امام صادق (ع) بازسازی می شود.
کارگر ادامه داد: برای اطلاع رسانی برنامه های دهه امام و ولایت استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرها و فضای مجازی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.
کارگر یادآور شد: توزیع بروشور و پوسترهای با عناوین غدیر و معرفی آداب و اعمال ویژه این عید و معرفی نهج البلاغه به عنوان کلام حضرت علی (ع)، چاپ مقالات غدیر در مطبوعات استان از دیگر برنامه های تبلیغی پیش بینی شده برای بزرگداشت عید غدیم خم است.
وی افزود: ویژه برنامه های های بزرگداشت دهه امامت و ولایت هر روز با عنوان های مختلفی برگزار می شود که روز نخست این دهه به عنوان ولایت، معرفت و امامت و روز پایانی آن به عنوان عید غدیر، امامت و ولایت نامگذاری شده است.
کارگر در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر در 27 شهر این استان نمایندگی دارد و ستاد بزرگداشت عید غدیر نیز برای 342 روستای دارای دهیاری در این استان تعریف شده است.
وی گفت: برای رونق بخشی بویژه برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت از دوستدارا اهل بیت عصمت و طهارت انتظار می رود در این برنامه ها حضور پررنگی داشته باشند.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.