به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز عید قربان افزود: سرچشمه همه جنایتهای تروریستی و کشتار مسلمانان بی دفاع، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
وی تصریح کرد: در این شرایط نیز برخی از مسلمانان دچار غفلت و مشکلات درونی شده و نمی توانند سرزمینهای اسلامی خود را حفظ کنند.
صفایی بوشهری بیان کرد: با کمال تاسف برخی از کشورهای اسلامی امروز کفاردوستی و ترور را تقویت می کنند.
امام جمعه بوشهر گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هرچیز به دشمن شناسی، وحدت و حرکت به سمت نجات اسلام از شر جهان استکبار نیاز دارد.
وی یادآور شد: حج بهترین آغاز برای بیداری مسلمانان و فرصتی برای قدرت نمایی آنان به جهان اسکتبار است.
صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت عید قربان گفت: عید قربان عید از خود گذشتن و به خدا پیوستن است همانطور که حضرت ابراهیم (ع) نیز این ایثار را انجام داد.
وی با تاکید بر اینکه زندگی امتحان الهی و به خدا پیوستن است بیان کرد: تنها راه نجات و کمال انسان دینداری و به خدا پیوستن است.
امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر نمونه ای از انقلابی، ولایتمداری، استکبارستیزی، تواضع، فروتنی، زهد، دوری از تجمل گرایی و شهرت هستند.
وی یادآور شد: استان بوشهر از جمله استانهای ولایتمداری است که مسئولان باید در خدمت مردم به خصوص جوانان آن باشند.
صفایی بوشهری با تاکید بررسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم گفت: وضعیت اقتصادی مردم به ویژه در مناطق محروم این استان مطلوب نیست و بهبود این شرایط از وظایف مهم مسئولان است.
6047/1352**خبرنگار: موناعیدان *انتشاردهنده:نوشین مطلبی خواه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.