نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: رطوبت هوا در شهرهای عسلویه، بوشهر و گناوه نیز به 76،86 و 74 درصد رسید.
وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین میزان رطوبت هوا نیز در جم به میزان هفت درصد گزارش شد.
شفیع خدایی ادامه داد: در مدت یاد شده برازجان و جم به ترتیب با 46 و 25 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان نشان دهنده آرامش نسبی وضعیت جوی و دریایی استان طی امروز و فرداست.
شفیع خدایی گفت: به سبب بالا بودن رطوبت هوا بویژه در مناطق ساحلی ، غبار محلی و مه رقیق از پدیده های غالب هوای استان بوشهر طی روزهای آینده خواهد بود.
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده وضعیت جوی استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است .
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که طی ساعت هایی از بعد از ظهر تا 34 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی یادآور شد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 60 سانتیمتر پیش بینی شده است.
شفیع خدایی افزود: فردا مد اول دریا ساعت 03:41 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 12:18 ، مد دوم ساعت 19:15 و جزر دوم دریا در ساعت 21:13 دقیقه خواهد بود.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.