به گزارش ایرنا،وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این آئین در گفت وگو با خبرنگاران گفت:در این سفر یک روزه وضعیت پروژه های مختلف در دست اجرا و همچنین پروژه های پیش بینی شده برای آینده استان بوشهر مورد بررسی قرار می گیرد.
علی ربیعی افزود: در این سفر علاوه برسرعت بخشی در روند اجرای پروژه های استان بوشهر میزان اشتغالزایی پروژه ها نیز ارزیابی می شود.
ربیعی ادامه داد:دراین سفر همچنین برای توسعه فعالیت های اقتصادی در استان بوشهر نیز ارزیابی لازم انجام خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مرکز تحقیقات وحفاظت فنی بهداشت کار شهرستان عسلویه با 28میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
حمید رضا پناه با اشاره به اینکه این مرکزدارای هفت کلاس و 2 آزمایشگاه است افزود: در این مرکز کلاس‌های مختلف آموزشی در موضوع آلایندگی و کاهش آن برگزار و آزمایش‌های مختلف انجام می شود.
وی تصریح کرد: این مرکز با هدف بررسی مشکلات کارگران درصنایع مختلف به ویژه صنایع پارس جنوبی و بررسی مشکلات آلایندگی صنایع در منطقه ره اندازی شده است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در آئین افتتاح اورژانس اجتماعی بهزیستی و اداره کار عسلویه گفت: این 2پروژه با زیربنای یک هزار و 284مترمربع زیربنا با 56میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
خدیجه پوربهی افزود: همچنین برای راه اندازی اورژانس اجتماعی یک دستگاه آمبولانس نیز تامین شده است.
وی رسیدگی به مشکلات طلاق، همسرآزاری، خدمات تخصصی و به موقع در رسیدگی به بحرانها، شناسایی آسیبهای نوپدید، کودک آزاری و مداخله تخصصی موثر برای کاهش جرائم و جلوگیری از تشدید بحرانها و آسیبهای اجتماعی را از جمله هدفهای راه اندازی اورژانس اجتماعی عنوان کرد.
در این سفر پروژه هایی از جمله مرکز تحقیثقات و حفاظت فنی بهداشت کار در عسلویه، بزرگرازه کنگان- دوراهک و ایستگاه برق شهرستان دشتستان هر کدام به ترتیب با 2، 40 و 58 میلیارد تومان افتتاح می شوند.
در این سفر همچنین مدرسه 12 کلاس اهرم تنگستان، ساختمان اداره گاز و گازکشی به 26 روستا، اسکله و طرح های بندری و مرکز جامع سلامت شهر بوشهر به ترتیب با 3، 22، 19 و 3 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
گازرسانی به جزیره شیف و روستاهای هلیله و بندرگاه و بهره برداری از فیبر نوری و تاسیسات اداره فناوری اطلاعات و استان بوشهرنیز به ترتیب با 28.8 و 10 میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح های افتتاحی در سفر یکروزه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است .
7212/6047/ 6045 ** خبرنگاران : موناعیدان و عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.