به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آیین گفت: از این شمار 546 طرح با 521 میلیارد ریال اعتبار افتتاحی است.
وی اضافه کرد: عمده طرح های بهره برداری شده شامل 252 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 220 کیلومتر شبکه فشارضعیف، نصب 454دستگاه ترانسفورماتور توزیع، افزایش سطح ولتاژ ایستگاه برق سبز آباد بوشهر با تبدیل سطح ولتاژ 311 دستگاه پست هوایی و شبکه های تحت پوشش از 11 کیلو ولت به 20 کیلو ولت است.
پاراد ادامه داد: مرکز پشتیبانی سامانه فوریت های برق 121 استان بوشهر برای افزایش ضریب دسترسی مشترکان و پاسخگویی، افزایش گروه های خط گرم از پنج گروه به 11 گروه برای انجام همه عملیات سطح فشار متوسط بدون اعمال خاموشی از دیگر طرح های شاخص شرکت برق بوشهر است که همزمان با هفته دولت افتتاح شد.
وی ادامه داد: اجرای پوشش عایقی بیش از یکهزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع برای مقابله با ریزگردها، آلودگی های محیطی و شرجی هوا و افتتاح مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق مکانیزه استان بوشهر نیز از دیگر طر های بهره برداری شده است.
پاراد بیان کرد: هم اکنون اطلاعات مکانی هفت هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط، 15 هزار دستگاه ترانسفورماتور و بیش از 50 درصد شبکه فشار ضعیف استان بوشهر بر بستر وب و روی نرم افزار جی آی اس قرار گرفته است که از این طریق موقعیت تمام تجهیزات در مرکز دیسپاچینگ قابل مشاهده است.
وی در ارتباط با پوشش عایقی آر تی وی اظهار داشت: با توجه به تاثیرات ناشی از ریزگردها و آلودگی مه نمکی به منظور افزایش پایداری شبکه، پوشش عایقی ماده آر تی وی روی بوشینگ فشار متوسط ترانسفورماتورهای توزیع در تمامی شبکه های فشار متوسط استان بوشهر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: هشت ماه از سال به دلیل وجود پدیده ریزگردها، هفت هزار و 500 کیلومتر شبکه فشار متوسط در استان بدون اعمال خاموشی و به شیوه خط گرم، با آب مقطر مورد شست وشو قرار می گیرد.
وی در ارتباط با پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها همزمان با هفته دولت امسال آغاز شده است گفت: عملیات اجرایی 147 طرح با 150 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که این طرح ها در بخش های برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع است.
پاراد بیان کرد: در قالب طرح هایی که عملیات اجرایی آنها امروز آغاز شد 66 هزار متر شبکه فشار متوسط، 62 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 47 ترانس برق احداث و راه اندازی می شود.
وی در باره آغاز عملیات اجرایی مرکز آموزش صنعت برق گفت: این طرح در فضایی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع احداث و با اتمام عملیات اجرایی آن زمینه آموزش 700 نفر از کارکنان عملیاتی واحدهای تعمیر و نگهداری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر فراهم می شود.
پاراد افزود: انتظار می رود با بهره برداری از این طرح ها تحولی عظیم در عرصه خدمات رسانی به مشترکان برق در سطح استان ایجاد و شاهد افزایش کیفیت برق و رضایت بیش از پیش مردم شریف استان در حوزه های مختلف باشیم.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.