به گزارش ایرنا، سعید زرین فر سه شنبه شب در آیین تجلیل از کارمندان نمونه و جشنواره شهید رجایی در بندرگناوه افزود: نباید فراموش کنیم که خادم و خدمت کار مردم هستیم و حواسمان باشد رئیس آنان نیستیم بلکه رئیس مجموعه خودمان و یک هماهنگ کننده در حوزه کاری خود هستیم.
وی اظهارکرد: همه همت و رسالت خودمان را براین نگذاریم که محکم در چارچوب دستورات عمل کنیم بلکه باید عملکردمان اثرگذار در کمک به توسعه و اشتغال و پیشرفت شهر باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استانداری بوشهر، به دستاوردها و موفقیت های دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم در زمانی که کشور با مشکلات و تحریم و محدودیت منابع روبرو بود روی کار آمد و توانست با تدبیر ودرایت خیلی از مشکلات گریبانگیر حل کند و تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد برساند.
وی اظهارکرد: بازپس گرفتن بازار نفت، برجام و طرح تحول نظام سلامت از دیگر موفقیت های خوب و افتخارات دولت یازدهم است.
زرین فر، به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان بوشهر نیز اشاره کرد و گفت: در طول چهار سال اخیر با همت و درایت استاندار بوشهر و تعامل مدیران خدمات چشمگیری در این استان ارایه شده است.
وی افزود: در ابتدای سال 92 استان بوشهر بیش از 12 هزار میلیارد ریال بدهکار بود که با پیگیری های مستمر و تلاش استاندار این مساله پشت سرگذاشته و اعتبارات خوبی نصیب استان شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استانداری بوشهر گفت: در حالیکه تا پیش از سال 92 تنها 6 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر وجود داشت هم اینک حدود 250 زمین احداث شده که حدود 80 درصد آن در روستاها بوده است.
وی، احداث چندین آب شیرین کن به منظور تامبن نیاز آب مردم، اضافه شدن تخت های بیمارستان از 830 به 1400 تخت، گازرسانی بالای 90 درصد در روستاها و طرح تحول در آبیاری نخلستان ها بصورت نوین از اتفاقات خوبی است که در دولت تدبیر و امید در این استان شاهد آن هستیم.
فرماندار گناوه گفت: از بدو انقلاب تاکنون نظام خدمات گسترده ای به مردم ارایه کرده که باید بخوبی اطلاع رسانی شود.
سیدعلی پاک نژاد افزود: دولت یازدهم در زمینه طرح های عمرانی با تدبیر عمل کرد و خیلی از طرح های نیمه تمام را به پایان رساند.
وی با ارایه گزارشی از خدمات و دستاوردهای چهار ساله دولت تدبیر وامید در این شهرستان اظهارکرد: اعتبارات امسال این شهرستان در مقایسه با سال قبل با رشد 2 برابری از 370 میلیارد ریال به 700 میلیارد ریال افزایش یافت و توزیع آن براساس مطالبه های مردمی که در نشست های هم اندیشی با استاندار بوشهر صورت گرفت، انجام شد.
در پایان این آیین از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل و جوایزی به آنان اعطا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.