به گزارش ایرنا، شرکت تعاونی تولید بانوان ماهرویان، مرکز رفاهی خدماتی فرهنگیان و ساختمان جدید کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در این روز افتتاح و عملیات اجرایی سیستم روشنایی استادیوم ورزشی شهید بهشتی دیلم آغاز شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر در آیین شروع بکار تعاونی تولید بانوان ماهرویان دیلم گفت: دولت یازدهم در حمایت از زنان فعال و کارفرما با هدف توسعه و اشتغال، نگاه و توجه خاصی داشته که این روند در دولت دوازدهم نیز تداوم می یابد.
فاطمه دهقانی افزود: راه اندازی کارگاه های تولیدی در قالب طرح مشاغل خانگی با هدف حمایت از بانوان خلاق می تواند نقش بسزایی در روند توسعه شهرستان دیلم و استان بوشهر داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه تعاونی های تولیدی گفت: حمایت از این تعاونی ها با هدف تقویت و حمایت از اقتصاد مقاومتی دربرنامه های دولت دوازدهم قرار دارد.
فرمانداردیلم گفت: زنان نقش برجسته ای در تولید و اشتغال جامعه دارند و در سال اقتصاد مقاومتی می توان از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.
حسن اسماعیلی افزود: با راه اندازی مساغل خرد و خانگی برای بانوان، دولت در قالب تسهیلات اشتغال زایی به سهم خود کمک خواهد کرد.
وی در آیین عملیات اجرایی طرح روشنایی استادیوم ورزشی شهید بهشتی نیز گفت: باتوجه به اینکه ورزش به عنوان محور تحرک و پویایی می تواند نشاط را برای جامعه به ارمغان آورد، توسعه اماکن و فراهم کردن امکانات ورزشی از اولویت های مجموعه دولت است.
فرماندار دیلم افزود: برای اجرای این طرح پنج میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
اسماعیلی، در آیین افتتاح مهمانسرا و ساختمان جدید کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیز گفت: توجه و اهمیت به معیشت و رفاه فرهنگیان و بازنشستگان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است.
عباس امید مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: مرکز رفاهی خدماتی فرهنگیان با 250 مترمربع زیربنا و اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان احداث شده است.
وی افزود: برای ارزش و اهمیت به مقام بازنشستگان، مکانی درخور شان آنان احداث شده است.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
7215/6164**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.