به گزارش ایرنا، محمود فکری یکشنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در بازی برابر ایرانجوان مشاهده شد که بازیکنان تیم نفت هنگام متوقف کردن حمله های تیم حریف با کارت زرد جریمه می شوند ولی در مقابل برای ایرانجوان این رویه صورت نمی گرفت.
وی بیان کرد: در 2 بازی گذشته که با برد نیز همراه شد از عملکرد داوران رضایت نداریم و امید است زمینه ارتقا سطح داوری ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم شود.
فکری افزود: تنها با آمدن داوران لیگ برتری است که می توانیم نسبت به قضاوت داوران اطمینان خاطر پیدا کنیم ولی با این وجود در این بازی که داور لیگ برتری بود نیز انتظارها از داوری برآورده نشد.
وی گفت: چنانچه اشتباهات داوران عمدی نیست باید این رویه برای همه تیم ها یکسان باشد و شاهد قضاوت یک طرفه داوران در بازی ها نباشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان یادآور شد: تنها در بازی برابر سردار بوکان در جام حذفی بود که تیم داوری عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.
فکری در ارتباط با دیدار تیمش برابر ایرانجوان بوشهر گفت: در این بازی گرما و شرجی هوا کار را برای بازیکنان سخت کرده بود و نتوانستیم بازی دلخواه خود را ارائه دهیم.
وی ادامه داد: بازیکنان نفت در صورت اندکی دقت بیشتر در زدن ضربه های نهایی می توانستند با شمار گل بیشتری ایرانجوان بوشهر را شکست دهند با این وجود مهم تر از همه گرفتن سه امتیاز بازی بود که موفق به کسب آن شدیم.
فکری اظهارکرد: تیم ایرانجوان نیز تیم خوبی است که با دقت بیشتر مهاجمانش می تواند به نتیجه بهتری در مسابقات لیگ دسته یک برسد.
تیم نفت مسجد سلیمان بااین برد 9 امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
این تیم در هفته چهارم بازی ها در خانه به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می رود.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.