به گزارش ایرنا، فرماندار تنگستان در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرای طرح گازرسانی به روستاهای تنگستان 187کیلومتر شبکه و 2دستگاه ایستگاه کاهش فشار گاز با 196میلیارد و 180میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید گازرسانی به شهرهای اهرم، دلوار و آباد از توابع شهرستان تنگستان به شکل ١٠٠ درصد و به 98 درصد روستاهای این شهرستان نیزگازرسانی انجام شده است.
دهدشتی در باره 2واحد پانسیون پزشکی جامع سلامت شهر دلوار گفت: این طرح با سه میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و طرح تحول سلامت انجام شده است.
وی بیان کرد: تلاش می شود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، پزشکان متخصص برای خدمات دهی بیشتر به مردم شهرستان دعوت شوند.
دهدشتی اظهارکرد: ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی همزمان با هفته دولت در شهرستان تنگستان کار مثبتی است.
وی گفت: همچنین بهسازی 11 خانه بهداشت درسال جاری و افتتاح آنها تا دهه فجر امسال از جمله مهمترین طرح های بهداشتی شهرستان تنگستان است.
فرماندار تنگستان افزود: امسال برای شهر دلوار 24میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبارعمران شهری برای در کمیته برنامه ریزی سال ٩٦، اختصاص داده شد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.