نادر شفیع خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تداوم وزش باد ملایم گرم و مرطوب جنوبی پدیده غالب در سطح استان غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
وی بیان کرد: در ساعت هایی از عصر امروز تا اوایل شب در برخی مناطق، بویژه مناطق شرقی و جنوبی استان احتمال وقوع ناپایداری های پراکنده و موقت جوی به صورت افزایش ابر، افزایش سرعت باد و رعد و برق دور از انتظار نیست.
شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و در ساعت هایی از بعد از ظهر تا شب در مناطق شرقی و جنوبی استان با احتمال وقوع ناپایداری های جوی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در هنگام وقوع ناپایداری گاهی بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان مد اول دریا 00:33 دقیقه بامداد، جزر اول 06:31 بامداد، مد دوم دریا ساعت 12:09 و جزر دوم در ساعت 18:17 خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در 24 ساعت گذشته عسلویه و جم به ترتیب با 88 و 16 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.
شفیع خدایی افزود: در این مدت برازجان و خورموج با 46 و عسلویه با 26 درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.