به گزارش ایرنا، مراد حاصل مرادی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در این مدت 342میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این استان توزیع و مصرف شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در مدت یادشده 201 هزار لیتر نفت سفید در منطقه بوشهر مصرف شد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با وجود توسعه گاز طبیعی در استان افزایش 44درصدی داشته است.
حاصل مرادی گفت: در این مدت حدود 9 میلیون و 650هزار لیتر سوخت هواپیما به پروازهای داخلی تحویل شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 28 درصد افزایش نشان می دهد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: همچنین مصرف گاز مایع در استان 15هزار تن است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.
حاصل مرادی گفت: 163میلیون و 189هزار لیتر نفت گاز نیز در سه ماه نخست سال جاری در این استان مصرف شده که از این میزان هشت میلیون و 859 هزار لیتر به نیروگاه ها اختصاص داشته است.
وی یادآور شد: مصرف نفت گاز نیروگاهی این منطقه در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد و مجموع مصرف نفت گاز غیرنیروگاهی نیز 10 درصد افزایش یافته است.
حاصل مرادی بیان کرد: میزان مصرف نفت کوره این منطقه نیز در سه ماه نخست امسال 475هزار لیتر و صادرات نفت کوره 256میلیون لیتر اعلام شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.