سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: عملیات اجرایی 125 طرح نیز از سال 92 تا 95 با اعتبار یکهزارو 25 میلیارد 230 میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.
وی اظهارکرد: این طرح ها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، بندرودریانوردی، بنیادمسکن، شرکت گاز، راه و شهرسازی، برق، آموزش وپرورش و زمین چمن مصنوعی ورزشی شهری و روستایی است.
وی گفت: احداث مرکز بهداشتی شماره 5 گناوه، ساختمان بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع)، مرکز جامع خدمات سلامت روستای محمدصالحی، بهره برداری از طرح اطفای حریق، ساختمان آتش نشانی اداره بندر ودریانوردی، فاز 1 و 2 لایروبی خور، دروبین های مداربسته خور، بهره برداری از اقامتگاه بندر ودریانوردی و خودروی اطفای حریق بخشی از این طرح هاست.
پاک نژاد افزود: به اتمام رسیدن 75 درصد بوستان های امید در 34 روستا، احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی و واگذاری تسهیلات مسکن برای احداث مسکن در روستاها و شهرهای زیر 12 هزار نفر نیز در این مدت انجام شده است.
وی ادامه داد: اجرای گازرسانی به 25 روستای شهرستان و بالای 20 خانوار به طول 198 کیلومتر و گازرسانی به شهرهای گناوه و ریگ به طول 166 کیلومتر از دیگر خدمات دولت یازدهم در این منطقه است.
فرماندارگناوه گفت: احداث بزرگراه گناوه به دیلم که از 25 کیلومتر 15 کیلومتر آن بهره برداری شده و بقیه در دست اجراست، پیشرفت 15 درصدی قطعه اول جاده گوره به گچساران، بزرگراه گناوه به برازجان حدفاصل روستای خلیفه ای و چهارروستایی به میزان 8.2 کیلومتر، محور گناوه به میشان که چندین سال متوقف شده بود با 30 درصد پیشرفت، خروجی گناوه به دیلم و رفع نقاط حادثه خیز از مهم ترین طرح های راهسازی در این شهرستان است که اعتبارات آن از محل ملی در دولت یازدهم تامین شده است.
وی، ادامه محور جاده ساحلی بندرریگ را از دیگر طرح های مهم راهسازی دانست و گفت: قطعه اول این طرح به طول پنج کیلومتر 90 درصد پیشرفت داشته و پنج کیلومتر قطعه دوم در دست مطالعه است.
پاک نژاد یادآورشد: هشت کیلومتر از محور سه راهی ریگ تا گناوه در سال 95 لکه گیری و روکش آسفالت شد.
فرماندارگناوه گفت: فیدربندی ایستگاه شماره 3 و احداث خطوط جدید ایستگاه مذکور، پست پکیچ '20/66 ' کیلوولت گناوه 3، خط '66/20' کیلو ولت ایستگاه گناوه 3 و ایستگاه 66 کیلوولت رودحله که اعتبار آن از محل داخلی شرکت توزیع برق و ملی تامین شده در دولت یازدهم تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: احداث 2 مدرسه 6 کلاسه و 2 مدرسه سه و 16 کلاسه، 2 سالن ورزشی ، تکمیل اردوگاه دانش آموزی ،سالن ورزشی، 2 زمین چمن مصنوعی ورزشی و اجرایی شدن سالن اجتماعات و مرکز خدمات رفاهی از دیگر کارنامه درخشان دولت یازدهم در بخش آموزش و پرورش این شهرستان است.
فرماندارگناوه گفت: در شهر گناوه هفت و بندر ریگ سه زمین چمن مصنوعی ورزشی به بهره برداری رسیده است.
شهرستان گناوه با بیش از 102 هزارنفر جمعیت در 110 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.