حسن قلندری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد 251دانش آموز در قالب 29 تیم از دانش آموزان عادی به همراه 49 همکار فرهنگی و یک تیم 49 نفره نیز از دانش آموزان استثنایی به همراه 12 همکارفرهنگی به مسابقه های ورزشی در سطح کشور اعزام شدند.
وی اضافه کرد: مسابقه های ورزشی دانش آموزان در 11 نقطه کشور در رشته های مختلف برگزار می شود.
قلندری بیان کرد: دانش آموزان ورزشکارعادی استان بوشهر تاکنون موفق به کسب 10 مدال کشوری در رشته های شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی و یک کاپ تیمی شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین تیم تنیس روی میز دانش آموزان استثنایی استان بوشهر قهرمان مسابقه های دانش آموزی شد و مدال طلای انفرادی و برنز کسب کردند.
قلندری افزود: در تابستان امسال 25هزار دانش آموز در استان بوشهر در کانونهای ورزشی برون و درون مدرسه ای در رشته های مختلف ورزشی سازماندهی شدند.
وی از حضور و مشارکت مردم در برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و اعزام تیم های ورزشی دانش آموزی تشکر و قدردانی و بر ضرورت ادامه این حضور موثر درسالهای آینده تاکید کرد.
قلندری گفت: اطلاع رسانی افتخارهای ورزشی استان در حوزه دانش آموزی به مردم و جامعه مدنی به عنوان سمبل زندگی سالم در استان ضروری است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.