عبدالرحیم خطیب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بازیکن بیش از 40 روز با تیم پارس جنوبی جم تمرین و سپس سر از تیم قطری در آورده که این مغایر با اخلاق حرفه ای در فوتبال است.
وی در ارتباط با جذب دروازه بان خارجی بیان کرد: یک دروازه بان ارمنستانی در تمرینات تیم حضور پیدا کرده و بزودی در صورتی که شرایط مورد نیاز کادرفنی را دارا باشد به عضویت تیم پارس جنوبی در می آید.
خطیب یادآور شد: پیش از این نیز مقرر بود با دروازه بان برزیلی اکساندور فیلیپ انعقاد قرارداد کنیم که با توجه به مصدومیت و یکسری خواسته هایی که این بازیکن داشت از جذب وی منصرف شدیم.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: این تیم بتازگی 'وحید حمدی نژاد' و 'حامد نورمحمدی' را به خدمت گرفته است.
وی یادآورشد: نورمحمدی سابقه بازی در تیم های راه آهن و ملوان بندر انزلی و حمدی نژاد نیز سابقه بازی در تیم های نفت تهران، صبای قم، آلومینیم هرمزگان و شهرداری اراک را در کارنامه دارند.
خطیب در ارتباط با روند تمرین های تیم پارس جنوبی گفت: تمرین های این تیم هم اکنون در تهران دنبال می شود و پس از گذشت 3 یا 4 روز به تبریز می رویم تا نخستین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کنیم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ برتر کشور جمعه 6 مردادماه امسال در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می رود و در هفته دوم در نخستین بازی خانگی با تیم پیکان دیدار می کند.
این تیم سال گذشته با قهرمانی در رقابتهای لیگ دسته یک موفق به راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.