مراد شمس الدینی روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:از این مجموع یک میلیارد و 870 میلیون ریال به حساب بانکی ایتام واریز و به ارزش 1میلیارد و 462 میلیون ریال نیز بصورت غیرنقدی که شامل سبد کالای خوراکی، پوشاک، جهیزیه، لوازم التحریر و درمانی بود، مساعدت شد.
وی بیان کرد: مجموع سرانه دریافتی هر یک از ایتام تحت حمایت در چهار ماه سال جاری به یک میلیون و 348 هزار ریال رسیده است.
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه گفت: تعداد حامیان ایتام و محسنین در این شهرستان با فرهنگ سازی و ایجاد پایگاه در مکان های عمومی و ادارات توسط این نهاد به یکهزار و 126نفر رسیده که تاکنون 618 نفر را تحت حمایت خود قرار دادند.
وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح های موفق در کمیته امداد است که اهداف مورد نظر آن به شکل مطلوب تحقق پیدا کرده است.
شمس الدینی گفت: یک میلیارد و 40 میلیون ریال نیز بابت پرداخت بیمه های اجتماعی به 335 مددجوی تحت حمایت در چهار ماه اول امسال توسط این نهاد پرداخت شد.
وی افزود:با توجه با اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه های سنگین درمان در زمان بیماری است بر همین اساس کمیته امداد با ارایه خدمات مطلوب به مددجویان 234میلیون و 500 هزار ریال پرداخت تا بخشی از این هزینه ها را که دغدغه داشتند، تامین و برطرف کند.
شمس الدینی گفت: تعداد سه هزار و 207 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گناوه هستند.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.