خداکرم ایزدپناه روز جمعه درگفت وگو با ایرنا افزود: پس از جذب مهدی چاهکوتاه زاده، میلاد فیاض بخش و حمیدرضا سلیمانی 2 بازیکن دیگر نیز روزگذشته به تیم شاهین پیوستند.
وی بیان کرد: یکی از این دو بازیکن نیما ظفریان هافبک فصل گذشته نفت امیدیه است که سابقه عضویت در تیم های سپاهان و گیتی پسند اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد.
ایزدپناه یادآورشد: دیگر بازیکن جذب شده نیز نصرالله درفشی مهاجم گلزن فصل گذشته نفت امیدیه است که در فصل گذشته مسابقات با به ثمر رساندن 17 گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ دسته 2 قرار گرفت.
وی افزود: با چند بازیکن دیگر نیز مذاکره و توافقاتی حاصل شده که پس از نهایی شدن قراداد آنها را به هواداران معرفی می کنیم.
ایزدپناه ادامه داد: با توجه با اینکه با استعفای مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر موافقت نشده هم اکنون امور باشگاه با هماهنگی عبدالامیر قاسمی معاون مالی شهرداری انجام می شود تا دمشقی مدیرعامل تیم پس از انجام امور شخصی خود به تیم ملحق شود.
وی بیان کرد: پس از تعطیلی تمرینات شاهین در روز پنجشنبه به دلیل شهادت امام جعفر صادق (ع) تمرینات از امروز در زمین چمن شهرداری واقع در پارک شغاب از سرگرفته می شود.
ایزدپناه تاکید کرد: از دوستداران شاهین نیز انتظار می رود به شایعات توجه نداشته و اطمینان حاصل کنند که برای موفقیت و سربلندی شاهین تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.