خدارحم گزدرازی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: چنین مطالبی تا زمانی که مورد تائید دستگاه قضایی و قاضی مربوطه قرار نگیرد صحت نداشته و در مواقعی نیز افترا و تشویش اذهان عمومی و توهین قلمداد می شود و ممکن است ارایه کنندگان نتوانند پاسخی برای آن داشته باشند.
وی گفت: از تمامی شهروندان انتظار داریم در فضای آرام و بدور از خبرهای نادرست و تائیدنشده با اطمینان به دستگاه قضایی و اقدام های ضابطان، روند قانونی پرونده تشکیل شده طی شود.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه اظهارکرد: باتوجه به مطالبی که در چندروز اخیر در فضاهای مجازی منتشر شده برای رفع هرگونه شبهه و جلوگیری از فضاسازی مغرضانه اذهان عمومی، این اطمینان به تمامی شهروندان داده می شود که همانگونه که در مدت کوتاهی با دستورات سریع و قاطع دستگاه قضایی و اقدام های پلیسی و اطلاعاتی ضابطان، متهمان سریع دستگیر شدند پس از تحقیقات مقدماتی و رسیدگی پرونده یادشده در دستور اثبات اتهام ، طبق مقررات برخورد خواهدشد.
وی گفت: کسانی که بخواهند با چنین اعمالی، آسایش و آرامش و امنیت عمومی را دچار خدشه کنند با آنها سریع و قاطع برخورد خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه افزود: پرونده این حادثه طی شکایت همسر مرحومه مبنی بر اینکه در پنجم تیرماه مفقود شده و ماشین وی آتش گرفته تشکیل و پس از اخذ دستورات مقام قضایی ضابطین تحقیقات لازم به عمل آوردند و مشخص شد که پس از قتل مرحومه، جسد ایشان سوزانده می شود.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: در این ارتباط 2 متهم دستگیر و با قرار لازم بصورت موقت بازداشت و تحقیقات در زمینه انگیزه و دیگر مسایل مرتبط با حادثه قتل ادامه دارد.
وی گفت: تحقیقات این حادثه در دادسرا محرمانه است و ممکن است با اطلاع رسانی درمورد جزئیات موضوع، بسیاری از دلایل و مدارک از بین رفته و روند آن ناقص بماند.
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر پیش از این در جمع خبرنگاران گفته بود: زن مقتوله توسط 2 نفر متهم سابقه دار خفه و جسد و خودرواش سوزانده شده بود که هر دو متهم دستگیر و به قتل اعتراف کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرارداد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.